متن آهنگ تهی و اندی نازنین

تکست آهنگ جدید تهی و اندی به نام نازنین

Lyrics Music Tohi And Andy - Nazanin

ترانه و شعر آهنگ تهی و اندی نازنین

متن آهنگ تهی و اندی نازنین

کیه کیه منم تهی کسی نیست منمو توییم چش توو چش وصله وصلیم

kye kye mnm thi ksi nist mnmo toiim chsh too chsh oslh oslim

وقتشه همو بغل کنیم چی شد دلت خواست منم دلم خواست

vaghtshh hmo bghl knim chi shd dlt khoast mnm dlm khoast

نازنینم نازنینم تو دلت ی دریاست بیا توو بغلم فوری کسی نیست منمو تویی

nazninm nazninm to dlt i driast bia too bghlm fori ksi nist mnmo toii

وای همدمم شدی میشه منو بغلم کنی بذار گلم خودمو فدات کنم

oai hmdmm shdi mishh mno bghlm kni bzar glm khodmo fdat knm

بچرخ دورم تو شدی مال خودم از گذشتت نمیخوام بپرسم نازنین

bchrkh dorm to shdi mal khodm az gzshtt nmikhoam bprsm naznin

بینمون هر چی بشه منو تو مال همیم بیا توو بغلم فوری کسی نیست منمو تویی

binmon hr chi bshh mno to mal hmim bia too bghlm fori ksi nist mnmo toii

وای همدمم شدی میشه منو بغلم کنی میدونم حساسی نازی نازی

oai hmdmm shdi mishh mno bghlm kni midonm hsasi nazi nazi

من جونم و میذارم تا بمونی راضی دوس دارم نازنین وقتی موهاتو میبندی

mn jonm o mizarm ta bmoni razi dos darm naznin vaghti mohato mibndi

با من میرقصی وای چه رقصی تو کی هستی بیا توو بغلم فوری کسی نیست منمو تویی

ba mn mirghsi oai chh rghsi to ki hsti bia too bghlm fori ksi nist mnmo toii

وای همدمم شدی میشه منو بغلم کنی کیه کیه منم تهی نازنین نازنین میکنم هی نگا بهت

oai hmdmm shdi mishh mno bghlm kni kye kye mnm thi naznin naznin miknm hi nga bht

نازنین نازنین عاشق عشق پاکت نازنین نازنین بغلت تکیه گامه نازنین نازنین قربون شکل ماهت

naznin naznin aashgh ashgh pakt naznin naznin bghlt tkye gamh naznin naznin ghrbon shkl maht

بیا توو بغلم فوری کسی نیست منمو تویی وای همدمم شدی میشه منو بغلم کنی

bia too bghlm fori ksi nist mnmo toii oai hmdmm shdi mishh mno bghlm kni

تکست آهنگ تهی و اندی نازنین

با من میرقصی وای چه رقصی تو کی هستی بیا توو بغلم فوری کسی نیست منمو تویی

ba mn mirghsi oai chh rghsi to ki hsti bia too bghlm fori ksi nist mnmo toii

وای همدمم شدی میشه منو بغلم کنی کیه کیه منم تهی نازنین نازنین میکنم هی نگا بهت

oai hmdmm shdi mishh mno bghlm kni kye kye mnm thi naznin naznin miknm hi nga bht

نازنین نازنین عاشق عشق پاکت نازنین نازنین بغلت تکیه گامه نازنین نازنین قربون شکل ماهت

naznin naznin aashgh ashgh pakt naznin naznin bghlt tkye gamh naznin naznin ghrbon shkl maht

بیا توو بغلم فوری کسی نیست منمو تویی وای همدمم شدی میشه منو بغلم کنی

bia too bghlm fori ksi nist mnmo toii oai hmdmm shdi mishh mno bghlm kni

**

دانلود آهنگ جدید تهی و اندی نازنین