متن آهنگ مجید تربتی تو خود بهاری

تکست آهنگ جدید مجید تربتی به نام تو خود بهاری

Lyrics Music Majid Torbati - to khode baharei

ترانه و شعر آهنگ مجید تربتی تو خود بهاری

متن آهنگ مجید تربتی تو خود بهاری

باد مستم بین موهای شرابی چشم تو باعث این خانه خرابی
 
bad mstm bin mohai shrabi chshm to baas ain khanh khrabi
 
من به دام گره موی توام یار زخمی از کمان ابروی توام یار
 
mn bh dam grh moi toam iar zkhmi az kman abroi toam iar
 
من خیره به تو، تو محو منی من مال توام تو سهم منی
 
mn khirh bh to، to mho mni mn mal toam to shm mni
 
آتشی کردی به پا که پافشاری میکنم من برای دیدنت لحظه شماری میکنم
 
atshi krdi bh pa ke pafshari miknm mn brai didnt lhzh shmari miknm
 
بیقراری میکنم بیقراری میکنم وای شدم مست تو افتاده دل دست تو
 
bighrari miknm bighrari miknm oai shdm mst to aftadh dl dst to
 
باز هوایی شده این عاشق در بست تو من خیره به تو، تو محو منی
 
baz hoaii shdh ain aashgh dr bst to mn khirh bh to، to mho mni
 
من مال توام تو سهم منی آتشی کردی به پا که پافشاری میکنم
 
mn mal toam to shm mni atshi krdi bh pa ke pafshari miknm
 
من برای دیدنت لحظه شماری میکنم بیقراری میکنم بیقراری میکنم
 
mn brai didnt lhzh shmari miknm bighrari miknm bighrari miknm

تکست آهنگ مجید تربتی تو خود بهاری

آتشی کردی به پا که پافشاری میکنم من برای دیدنت لحظه شماری میکنم
 
atshi krdi bh pa ke pafshari miknm mn brai didnt lhzh shmari miknm
 
بیقراری میکنم بیقراری میکنم وای شدم مست تو افتاده دل دست تو
 
bighrari miknm bighrari miknm oai shdm mst to aftadh dl dst to
 
باز هوایی شده این عاشق در بست تو من خیره به تو، تو محو منی
 
baz hoaii shdh ain aashgh dr bst to mn khirh bh to، to mho mni
 
من مال توام تو سهم منی آتشی کردی به پا که پافشاری میکنم
 
mn mal toam to shm mni atshi krdi bh pa ke pafshari miknm
 
من برای دیدنت لحظه شماری میکنم بیقراری میکنم بیقراری میکنم
 
mn brai didnt lhzh shmari miknm bighrari miknm bighrari miknm
 
***